Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Kolejny konkurs na tworzenie sieciowych produktów w Polsce Wschodniej

Drugi w tym roku nabór na tworzenie innowacyjnych produktów sieciowych wykorzystujących potencjał i walory makroregionu potrwa od 3 do 30 listopada. Pula skierowanego do konsorcjów mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw z Polski Wschodniej konkursu, to podobnie jak wcześniej, 320 mln zł.

"Wsparcie kierowane jest do przedsiębiorców, którzy chcą współpracować ze sobą ponad granicami administracyjnymi. Takie rozwiązanie przyniesie korzyści nie tylko firmom, podnosząc ich innowacyjność i konkurencyjność, ale również lokalnej społeczności" – zaznaczył wiceminister rozwoju Adam Hamryszczak.

Sieciowe produkty to przedsięwzięcia, które jedną koncepcją połączą rozproszone atrakcje, miejsca, obiekty i usługi w gotową do sprzedaży ofertę. Będą one oceniane m.in. pod kątem: innowacyjności, potencjału rynkowego produktu, wpływu na wzrost zatrudnienia oraz wpływu na promocję zielonej i zrównoważonej gospodarki.

"Produkty sieciowe to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na tematyczne oferty pakietowe, które ułatwiają klientom skorzystanie z różnych, ale powiązanych ze sobą produktów" – powiedział wiceminister Hamryszczak.

W pierwszym konkursie w ramach poddziałania 1.3.2 Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP, do dofinansowania wybrano dwa przedsięwzięcia.

Ogłoszenie o drugim naborze dostępne jest na stronie Programu Polski Wschodniej w zakładce „Skorzystaj”.